Szukaj w treści

Austriacka firma zmienia oblicze handlu i interakcji z konsumentami.

WSTECZ

Jak zmienia się retail i interakcja z klientami?

Wybiegaj sobie butelkę wody

Dolnoaustriacka firma Der Automat zmienia świat handlu.

W kampaniach reklamowych wody mineralnej Vöslauer oprócz znanej aktorki Lilly James możemy zobaczyć w tym tygodniu pomysł firmy Der Automat z Austrii.

W skierowanej do aktywnych sportowo osób kampanii udział może wziąć każdy. Zasady są proste: Aby dostać butelkę wody mineralnej, trzeba ją sobie wybiegać. 

Jak to wygląda, pokazuje poniższy film. (kliknij na zdjęcie)

Czekamy na podobną kampanię w Polsce. 

Foto (c)demner, merlicek & bergmann, vöslauer

Masz pytania?    

Marcin Mikulski
ecoplus International Polska
Sp. z o.o.
Kłodnicka 20A
40-702 Katowice